Izvješćivanje o uređenim planinarskim putovima i objektima u projektu Sigurna i održiva planinarska infrastruktura
četvrtak, 04.07.2024.
Hrvatski planinarski savez poziva planinarske udruge - upravitelje i održavatelje planinarskih putova i objekata na podnošenje izvješća o ostvarenju preuzetih zadaća uređenja planinarskih putova i objekata u okviru projekta obnove, održavanja, uređenja i opremanja planinarske infrastrukture "Sigurna i održiva planinarska infrastruktura" 2023/24., koji se provodi uz potporu Ministarstva turizma i sporta.
OBJEKTI
Za izvješćivanje o obnovi i uređenju planinarskih objekata koristi se obrazac:
PUTOVI
Za izvješćivanje o uređenju planinarskih putova koristi se HPS-ova aplikacija za planinarske udruge, uz pristupne podatke dodijeljene udruzi za evidenciju članstva. U slučaju da niste ranije koristili aplikaciju, ili imate poteškoća sa spajanjem, lozinku i pomoć možete zatražiti od Komisije za promidžbu i izdavačku djelatnost.
Uputa za unos podataka:
- U lijevom meniju odaberite meni "Putovi".
- Odaberite "Projekt obnova"
- Odaberite aktualni projekt "SOPI_23/24"
- Odaberite "Ostvarena obnova"
- Nakon odabira odgovarajućeg plavog gumbića "Markacisti", "Putovi" odnosno "Putokazi" upišite podatke o angažiranim markacistima, uređenim putovima i postavljenim putokazima.
U slučaju nemogućnosti izvješćivanja putem aplikacije, podatke možete poslati putem klasičnog obrasca:
Rok za podnošenje izvješća je 10. kolovoza 2024.
Molimo da, ako je moguće, izvješća zaključite i pošaljete i ranije, radi pravovremene obrade svih podataka. Ujedno pozivamo da priložite fotografije i drugu raspoloživu dokumentaciju iz koje se vide radovi i stanje objekata i putova (prije, za vrijeme, nakon izvedenih radova).
Podaci iz izvješća o uređenju planinarskih putova bit će korišteni kao osnova za obračun troškova prema broju radnih sati utrošenih za terenski rad na putovima uređenim u izvještajnom razdoblju. Kod obračuna troškova primjenjuju se uvjeti iz Ugovora o korištenju potpore za uređenje planinarskih putova sklopljenog između HPS-a i planinarske udruge. Kod obračuna troškova terenskog rada neposrednih izvoditelja aktivnosti uređenja planinarskih putova kao prihvatljivi troškovi mogu biti obračunati stvarno izvršeni radovi za registrirane planinarske putove koji su uređeni (dovršeno uređenje) prema uvjetima iz Poziva na iskazivanje potreba za uređenje planinarskih putova. HPS će na upisanu elektroničku adresu svakoga neposrednog izvršitelja poslova (markacista) poslati osobni obračun i obrazac ugovora o djelu, koji on treba popuniti, potpisati i poslati na adresu HPS-a. Obrasci s nepotpunim podacima bit će vraćeni na doradu. Isplate prema neposrednim izvršiteljima terenskih radova bit će na temelju ugovora izvršene u roku od 30 dana od dostave u Ured HPS-a.
Za sve informacije vezane uz realizaciju obnove, održavanja ili izgradnje planinarskih objekata i izvješćivanje možete se obratiti stručnom tajniku za planinarsku infrastrukturu i provedbu projekata u HPS-u Mladenu Vrabecu (mladen.vrabec@hps.hr / infrastruktura@hps.hr; HPS – 01/48-23-624 ili 01/48-24-142, mob. 099/67-67-027).