Ured HPS-a
OSNOVNE INFORMACIJE
| Adresa | Kozarčeva 22, 10000 Zagreb |
| Radno vrijeme | radnim danom od 8 do 15 sati |
| Telefoni | 01/48-23-624 i 01/48-24-142 |
| E-mail | uredhps@hps.hr |
| Djelatnici | Alan Čaplar, glavni tajnik Tihana Boban, administrativna tajnica Leonara Rataj, administrativna tajnica Mladen Vrabec, stručni tajnik za planinarsku infrastrukturu i provedbu projekata |
| Računovodstvo | racunovodstvo@hps.hr |
ZADAĆE UREDA HPS-a
Ured HPS-a obavlja stručne, tehničke, administrativne i druge poslove Saveza.
Glavne zadaće Ureda HPS-a su:
- pružanje svih vrsta informacija o planinarstvu i planinarenju pravnim i fizičkim osobama iz Hrvatske i inozemstva, putem telefona, elektroničke pošte, web stranica, društvenih mreža, pisama, javnih medija i drugih komunikacijskih kanala te na organiziranim skupovima;
- izdavanje članskih iskaznica i markica HPS-a osnovnim planinarskim udrugama članicama HPS-a prema njihovim potrebama;
- prodavanje planinarske literature, zemljovida i drugih edicija na temelju narudžbi zaprimljenih putem telefona, elektroničke pošte i web-trgovine HPS-a;
- urudžbiranje i obrada zaprimljene pošte i otpremanje odlazne pošte;
- surađuje sa stručnim službama Hrvatskog olimpijskog odbora u realizaciji redovnih, razvojnih i drugih programa HOO-a sukladno programu rada i financijskom planu HOO-a;
- realiziranje raznovrsnih poslova u cilju razvoja planinarstva s nadležnim ministarstvima, ustanovama, udrugama i drugim pravnim subjektima;
- pripremanje i provođenje plaćanja sukladno Programu rada, Financijskom planu Saveza i odlukama tijela HPS-a;
- pripremanje analiza, izvješća, zapisnika, projekata i drugih pisanih materijala za rad tijela HPS-a;
- provođenje odluka tijela HPS-a te izvršavanje drugih zadaća po nalogu predsjednika HPS-a i predsjednika Izvršnog odbora HPS-a;
- organizacijska, administrativna i tehnička potpora stručnim komisijama HPS-a u njihovom radu;
- organizacijska i savjetodavna potpora planinarskim udrugama članicama HPS-a u rješavanju pitanja od njihova interesa, a napose u upravljanju planinarskim objektima;
- provođenje natječaja za sufinanciranje obnove, održavanja i izgradnje planinarskih objekata u suradnji s Komisijom za planinarske objekte HPS-a;
- pripremanje i izdavanje diploma i uvjerenja za završene škole i tečaje u suradnji s nadležnim komisijama;
- pripremanje i obrađivanje putnih naloga za službena putovanja;
- organiziranje tematskih sastanaka i primanje stranaka u Domu HPS-a;
- naručivanje uredskog materijala, literature, namirnica i drugih potrepština;
- izdavanje predračuna, računa, odobrenja, potvrda i drugih vrsta dokumenata za pravne i fizičke osobe;
- obrađivanje programskih zahtjeva komisija;
- obrađivanje financijske dokumentacije za potrebe računovodstva;
- vođenje popisa pretplatnika Hrvatskog planinara i pripremanje časopisa za distribuciju putem pošte;
- vođenje knjižnice;
- vođenje skladišta;
- vođenje popisa udruga članica HPS-a;
- prikupljanje i ažuriranje podataka računalnih baza podataka i evidencija o udrugama članicama HPS-a;
- vođenje evidencije o planiranim i realiziranim akcijama komisija Saveza, o radu hrvatske sportsko-penjačke reprezentacije, o korisnicima razvojnih programa HOO-a i drugih baza podataka i evidencija u suradnji s nadležnim komisijama;
- fizičko i računalno razvrstavanje i arhiviranje pisane i elektroničke dokumentacije;
- briga o vozilima HPS-a;
- upravljanje objektima u vlasništvu HPS-a;
- čišćenje i uređivanje Doma HPS-a i njegovog okoliša;
- obavljanje i drugih poslova za potrebe Saveza.
U Uredu HPS-a radi četvoro profesionalnih djelatnika. Sredstva za plaće i rad djelatnika osiguravaju se financijskim planom u skladu s programom rada Saveza i namjenskim sredstvima Hrvatskog olimpijskog odbora za redovne programe nacionalnih sportskih saveza, iz projekta Sigurna i održiva planinarska infrastruktura koji se provodi uz potporu Ministarstva turizma i sporta, te iz vlastitih sredstava HPS-a. Radom Ureda HPS-a rukovodi glavni tajnik Saveza.